Fatiha Oinky
Disclaimer.





Diary
About
Links

Stalker.


Recent Post


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. Then edited by my best-friend's Eniq.The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




about my personal life

erm,,,aku tak tahu....
kenapa since SI DIA tidak ku lihat,,
erm,,,,ada satu rasa yang menjelma.........
rasa apakah itu?
erm.....dulu..... SI DIA pernah menyatakan luahan hatinya...
perasaannya pada aku........ tapi,time itu,aku.....
aku TOLAK dia...aku kata aku tak sukakan dia...
laser kan mulut aku.....
maklumlah...pada waktu itu,aku masih kebudak-budakkan.....


balik rumah sahaja,aku terus mengadu kepada teddy bear kesayangan aku.....
memang itulah perkara yang WAJIB kulakukan jika mendapat satu masaalah...
atau peristiwa yang perlukan soalan dan jawaban....


aku tanya teddy bear aku yang tak bernyawa itu...



"erm....kenapa MR.A kata camtu dekat aku mimmy?...kan dia tu dah 16 tahun....
sedangkan aku masih lagi 13 tahun.....
dia tidak sesuai kan untukku mimmy??
lagipula,aku masih budak la kan mimmy..mana bole luah-luah feeling camni..."
aku menggoncang-goncangka tubuh biru teddy bear ku sewaktu berbicara dengannya.

Tetapi,yang anehnya.....

~flashback balek time dia kata kat aku tu..~


erm,wujud satu perasaan yang DAPAT membuatkan bibirku yang tidak mesra alam ini,
terus mengukirkan senyuman......
Itulah yang mengejutkan dia barangkali!...
dia macam tak percaya yang aku kata aku tak suka dia....
riak wajahnya sahaja cukup untuk membuktikan bahawa DIA TIDAK PERCAYA..

Siapa suruh aku tersenyum sendiri...?!
erm,

apakah benar aku menyayangi MR.A ,,atau..
atau itu cuma hanya mainan perasaan yang tak perlu ku ambil peduli..?

apakah AKU sukakan MR.A?
                          atau
apakah AKU bencikan MR.A?


~agak sukar untukku tafsirkan~

Labels: